miercuri, 23 iulie 2014

,, scalpul ;.....

         
,, scalpul ''...
 de la barca la ...mizil ...

       

       nu stiu ce se vorbeste in Mizil  , nu ma intereseaza nimic special , nu mai am treaba cu Mizilul ,   nu discut cu nimeni ,  nu sunt curios  , nu sunt afiliat nici unei grupari ...doar observ ..... vreau de fiecare data,  sa- mi exprim propriile- mi pareri..... nu scriu pentru nimeni,  nu fac placerea nimanui  , sunt ,,afara'' acum,   n -am simpatii... asa am fost mereu, individualist , obiectiv, sincer...  dar  interesat de ce se intampla in jur.....  nu stiu ce parere au mizilenii de ,, Scalpul'' lui  Paunescu  , ca e un,, scalp'', un cap,   nu un bust  sau altceva .....frizeaza absurdul aceasta.,lucrare'' , ca n -am cum sa o numesc ,   dar.... ce lucrare....  hidoasa.!... de care cred,  ca  insusi  ,,maestrul stihurilor'' nu ar fi mandru . daca ar vedea -o ....e. mai bine si pentru stihuitor....  dar si pentru autorul compozitiei ... cred c-a fost  doar un ,,accident ''. o ,,scapare'' ...
.. totodata , ma  mir ,  cum  familia poetului a fost de acord cu aceasta lucrare .... a unui .... ,,sculptor'' cel putin ,,neinspirat'' ,  nu stiu cine este  ...si mai bine asa ... nu e nici o pierdere.....   ,,dorm mai linistit'' ...
    . eu,  ca fost  mizilean ,  mi -am pus si -mi pun o intrebare , mult  mai importanta ,  la care nu am  un raspuns ;   de ce Paunescu, in Mizil ?!   ce legatura a avut cu Mizilul ?!  .De unde, pana unde ?...
     De la Barca la Vienna am inteles , dar de la.... Barca la ...Mizil  , nu prea inteleg.... sau poate ca inteleg  totusi ceva , daca ma ...fortez .....ca eu , 30 de ani cat am locuit in Mizil,  nu l -am auzit,  sau vazut , facand ceva pentru orasul nostru ..... poate ....apres la revolution ....nu stiu , c-au venit altii ...,,.istetii tranzitiei'' ... sunt sigur ca si ,,lucrarea''  scalpul , sau ,, cap de poet''  este,, rodul''....gandirii , gustului , intereselor lor ....
   .....dar spunea poetul  nepereche  ....,, ce e val ca valul trece ''... asa ca nu trebuie sa ne impacientam..... numai moartea -i ,,vesnica'' , restul  este...perisabil .....  sper ca ,,lucrarea '' Scalpul..... sa nu dainuiasca o vesnicie in Mizil ....
   ..... daca n -o ,,revendica'' nimeni , sa fie donata unui  muzeu al  ,,ororilor'' ....si in locul ei sa apara eventual , o statuie reprezentativa pentru istoria Mizilului  , un bust de data aceasta ,  reprezentand  o personalitate emblematica , cu merite deosebite, ce a facut ceva pentru Mizil , traitor  in Mizil ......cred c -ar fi benefic pentru toti si ......Scalpul sa ramana ...istorie ..... sa fie trecut in uitare .... o ,,  scapare''  ,,o gresala''.....





 misu blaj ivanovici iulie 2014 bucuresti