miercuri, 30 iulie 2014

asa sunt ....

 un crez....


 nu  scriu sa  fac  cuiva  pe  plac ,
 asa  am spus , am afirmat mereu.
 scriu doar ce stiu .si ce simt  eu  !
 adevarat , mereu cu  sufletu' impacat ....

 


    .... am spus, scris,  in acest blog , ca daca- l cititi pe ,, omul nepereche '' pe  marele , inegalabilul Eminescu , va puteti lipsii  lesne  de  cartile  altor autori ... nu- l uitati  niciodata pe Eminescu ,  spiritul tutelar ......daca aveti o nelamurire cititi-l pe Eminescu ....si  va veti edifica  ... e unic ,  universal , cuprinzator , actual , nemuritor .....  valabil pana la ....sfarsitul  sfarsitului ....  tot ce a scris s- a adeverit .... timpul marele judecator , a confirmat valoarea operei sale ....
.  un geniu,  o mandrie a poporului roman ...respect Eminescu  ...si pentru mine , el este  ,,,,spiritul suprem ....

 o scurta , dar geniala ,  poezie a Luceafarului ....

        ,,De vorbiti  ma fac ca  n- aud''...


 de vorbiti ma fac ca - n- aud
 nu zic ba , si nu va laud ;
 dantuiti precum va vine
 nici va suier, nici v- aplaud

 dara nimeni nu ma face
 sa ma ieu dupa-a lui flaut
 e menirea -mi adevarul
 numa- n inima-mi sa- l caut


 ... ma regasesc in ea ...un crez .. afirmat adesea si  de mine  ...regasit , enuntat  atat de frumos  in aceste  minunate strofe eminesciene,,,,