joi, 9 mai 2013

criticilor mei......

                   




 Criticilor mei

             
 Cu simpatie si apreciere sincera.... .
  lui,,..Adam si Eva '' ,  fetesti


Am luat frica lui Adam,
Mi- e,, tarsala'' si de Eva .
Dar mai mult si mai mult,
Ma tem de....,, Adam si Eva''!!

.........................................................






 la o nunta 
 Blaj ,  seful  de la peco- butelii  Merezeanu , sora mea Valeria   Vali ,   dnul Manolache , tatal  domnului Esteu  Cosmin Manolache cel ce detine saitul Miziliada.......  vedeti ce mica- i lumea ...



 cu simpatie si apreciere  sincera ...
   lui.... Esteu  ,     miziliada


  De  nu  eram  criticat ,                               ....  si chiar intimidat !
  As fi  scris in blog,  mereu .
,,Ma reprim '', sunt ponderat,
  Caci  mi-e  frica de.... Esteu !!


 misu blaj ivanovici mai bucuresti