vineri, 31 mai 2013

celor din ...public


 celor din public.....


 parodie cu.... prietenie



 vreau sa scriu si un eseu,                            
 unul cu  subiect.... ocult !..
 sa- i demonstrez lui.. ,,esteu'' ,                            Cosmin Manolache ...      ,, Miziliada''
 ca sunt si destept si ...cult ! ....                            nici chiar asa ... exagerez

 cat despre,, adam si eva ''
 ce sa spun ?.. eu l-am ,,iertat'' !                      .  .. sau i-am ..
 din ce- a scris, am inteles,
 ca n -a ,,vrut'', m-a confundat...


  ca ma critica ,,esteu'',
  dar  mai mult ,,adam si eva'' ,
  nu sunt deloc afectat,
  cat sunt laudat, de....stela.!.

.....................................................................

 parodie cu ...prietenie


    Laptaria lu' Enache 



 de vrei  neaparat
 sa- ti cumperi  lapte,
 te duci,  ori ce ar fi ,
 doar in.... Matache...          macelarul                     Piata Matache ....    pacat ca s -a demolat

 dar de-ti  propui ,
 sa vezi  un.. blog aparte,
 dai clik urgent ,
 pe ...,,Laptaria lu' Enache ''...                                  mizilean de- al nostru....



 domnului  Minea .....din public                                 Claudiu Minea....


 n -am sa- l uit
 pe domnul Minea ,
 si regret
 ca nu -l cunosc.
 mi -a scris scurt,
 c -asa-i e firea ,                                                         banuiesc ....
 dar frumos ...
 ii multumesc !...





 misu blaj ivanovici mai bucuresti 2013