sâmbătă, 2 august 2014

dorinta ...

 parodie

o dorinta,  sau...... mai  e mult ..... pana departe....



dorinta

 m-am gandit sa scriu o carte ,
 tutti-frutti , cu de toate .
 evident de ...mizileni
 ce  sunt mandrii oraseni.
 de Blaj si de pravalia lui ,
 din  centrul  orasului.
 de Mizilul  prahovean
 mic , dar ...european .
 despre vi , dar si de morti
 ca sunt mizileni cu toti .
 de -acei ce- au facut ceva ,
 nu de cei  de ...mucava .
dar ce spun,  e o dorinta ,
sa vedem daca -i putinta .
mai e mult pana departe ,
e cam greu sa scri.... o carte.....




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    ...... m- am gandit...... mai scriu cateva sute de pagini,  titluri , dupa care am sa devin serios,  am sa iau ca reper ceea ce am scris pana acum ,  am sa ordonez paginile scrise pe teme,  familie , prieteni,  cunoscuti,  persoane,  personalitati  , personaje,  mizil,  mizileni,  parodii mizilene ...si- am sa scot o carte,  sa ramana familiei mele si pe care sa o distribui eventual  si  mizilenilor interesati...... asta mi -a sugerat o doamna, Mella,  casatorita Nastovici , mizileanca,  ce traieste in America  - ,,fa-ti domne o carte cu ceea ce ai scris,   ca  povestesti  frumos '' ....cred ca am sa- i ascult sfatul si intr- un an,  doi,  plecand de la ce am scris si ceea ce am sa mai scriu , am sa fac un volum  de sine statator .... ca tot am pierdut timpul ...sa ramana ceva totusi,  sa inteleaga si,, actualii ''cum le spun eu ,,noilor veniti''..... cum erau oamenii,  moravurile .acum cateva decenii ...... mai invatam , mai  aflam cate  ceva ,  niciodata nu e tarziu .....vad ca noii societati ,,democrate'' , ii  lipsesc modelele , reperele,  asta -i  grav.... degeaba au facut unii bani, nu este suficient ......  e nevoie si  de   moralitate  ,  caracter,  educatie,  buna crestere .....dar , modelele , unde sunt ?  de ce nu se promoveaza valorile , morala crestina ,  adevarul istoric ,  personalitatile importante... de ce ?... in,, ritmul''  asta ,  n- o sa  mai avem oameni adevarati , ci  doar  oameni ....surogat ...... viitorul nu suna prea  bine ...dar sa fim increzatori ...credinta si speranta ....



.....