sâmbătă, 23 august 2014

23 August.....

       
.... minciuna  poate sa dureze  , dar nu e ...vesnica .....!



       o mare minciuna , o mare nedreptate facuta memoriei,  trecutului de lupta si de jertfa a  acestui popor,  declararea zilei  de 23 august... zi nationala ...un eveniment de o anumita importanta , cu o semnificatie speciala,  dar in nici un caz, zi nationala,  ca doar nu  atunci ne -am constituit ca Stat national  ,  nu atunci  ne- am cucerit Independenta,  nu atunci am creat  Romania Mare ..... ci din contra,  in urma nefericitului razboi mondial , al celui de- al doilea ,  Romania,  tara noastra, a suferit pierderi enorme , materiale ,omenesti, teritoriale..... asa ca  actul de la  23August nu este un  mare triumf al romanilor, in nici un caz ...  a insemnat ceva . am scurtat razboiul,  am preantampinat pierderi grele, am salvat multe vieti omenesti.... dar Romania a pierdut mult din  ceea ce a castigat in primul razboi  ...  eram tara ocupata ...ce puteam face , dansam cum ni se canta ...aveam un stapan .. mareata  Uniunea Sovietica... fratele mai mare ,  ce  dicta totul ...ea ne-a impus aceasta sarbatoare , si multe , multe altele ... prin cozile noastre  de topor  ...romani , dar si multi ..alogeni .
.. bine ca ne -am intors la ....1 Decembrie,  zi , ce semnifica cu adevarat ceva , ceva maret ...constituirea Romaniei Mari .. sa nu uitam .... Marasti , Marasesti , Oituz ..si nu numai ..jertfe imense ..

Traiasca I Decembrie
Traiasca Romania Mare


                                                     desteapta -te romane !