miercuri, 7 mai 2014

o pomenire ...mai altfel ....



 o pomenire cu sute de oameni ...minunat ...



          ..... 7 mai 1982...  ce zi superba., ce luna superba ..... e pacat sa mori pe o asa vreme ....in luna florilor ....dar nimeni nu poate sa- si programeze moartea .. poate doar sinucigasii,  dar sa -i lasam in pace .... am lasat sa treaca ziua , pentru a spune ceva ... nu am putut ajunge la Mizil , dar prin ceea ce am publicat , am facut ....o pomenire ...tata e fericit acolo sus ,  ca nu mancare vroia ,  nu pomeni .....ci aducera lui in amintirea ,  in  memoria celor ce l -au cunoscut ... a fost ca un parastas  ...sute de oameni,  au participat la ,,pomenirea lui '' datorita acestei minunate retele de socializare ,  facebook .... tin sa multumesc turturor .. aveti tot respectul meu ...deci parastasul a avut loc ... mi -am indeplinit misiunea ....nimic nu e intamplator in viata ..... Dumnezeu sa -l ierte !....