miercuri, 26 februarie 2014

adio , dar raman cu tine ....

     
 ou sont les neiges d' antan

  .... vad , observ cum ,,latru la luna''  aiurea ... scriu.... si nu mai citeste nimeni.... nimeni nu mai reactioneaza.... gata m- am hotarat , inchid pravalia, trag obloanele , nu vreau sa ma dezic..... am spus ca atunci cand nu va mai exista interes , am sa renunt ...  asa ca... finich , ajunge,  cui foloseste, nu vreau sa mai,, urlu in desert'' ....  nu poti recita  versuri de dragoste , unei sali goale,  n-are rost.... S'est fini la comedie.... trag storurile, intru in adormire , fara spectatori .....devin un om ,,normal''...  am sa fiu in viitor,  doar eu si cu mine, fara asistenta .... trist dar demn....  nu ma dezic de absolut nimic din ce am scris,  sunt opiniile mele, trairile mele, amintirile mele, viata mea,  familia mea ,cunoscutii mei,  absolut tot ce am scris, imi asum ...

 cum spuneam....

 lumea e la mare,
 ca sa stea la soare.
 asa ca iata,
 pun punct de indata....

 sau
 am scris decent ,am scris duios,
 am fost si critic si nostalgic ,
 am incercat sa scriu frumos ,
 chit ca am fost ades prea tragic.

 sau
 nu -s nici poet
 nici scriitor ,
 atunci ce sunt?!...
 aici e drama...

 sau
 sa stau in banca mea eu vreau,
 asa cum am facut mereu.
 sa las disputele desarte ,
 si sa  ma ntorc la Dumnezeu....

sau
  intotdeauna mi- am propus
  sa nu ma bag in... troaca..
  nu m -am simtit  nicicand atras
  de  vorba  goala  ,seaca

 sau
 nu sunt un universal,
 ci doar un provincial .
.. un fost mizilean

 sau ....
 ,,fiti umili, drepti si buni'' ..... parca asta este mottoul meu...

cum spuneam:
 ,, nu sunt cult,                 ....nici cool...
   doar consecvent.''... .cu toate ca doar ,,boul e consecvent ''.. daca- i asa prefer sa fiu ...bou......

   vedeti ca nu ma dezic, ca nu aberez ,  ba din contra sunt mandru de ce am scris,  de fapt de ,, mesajele'' trimise  ...  dar degeaba,   cine sa mai citeasca aberatiile mele   ....si eu sa  pedalez in gol , nu se face !.

      dar termina domne o data .. ar spune cineva ..... ce- i asta,  ce te lamentezi atat !?  renunta si gata  ... mare lucru ...
  ...  ce  rea e lumea , insensibila , neanduplecata...... nu-atelege ca spun si eu asa la ,,deruta'' ca vreau sa renunt  ....... asteptand de fapt , sa fiu motivat  ,,rugat'' , sa mai scriu ..... dar cine , cine oare sa o  faca ?! .... asa ca pana va aparea  o,, vietate'' interesata de ceea ce scriu , spun doar atat ... ,,adio,  dar raman cu tine''.. cu voi....

 pauza...
     ....si cate as mai fi avut de scris,  scrieri minore evident ..... pacat ... dar poate cine stie.... maine e o alta zi , sau cum spune ,,englezul'' ,  sa nu spui niciodata , niciodata....never say never....pana atunci ...adio , ma cherie..... in frantuzeste ....sau in romana ...adio draga Nelo ....

   ,,va multumesc celor ce -ati scris
   frumos , magulitor si cu decenta .
   v -aplaud, va acord si un biss,
   si drept rasplata , fac o ...reverenta ''

      al dumneavoastra misu blaj ivanovici,  un biet provincial , fost  mizilen.....fost blogger de ... circumstanta ...          va pup, pa, pa ....
       sau, vorba tatalui meu ... ,,ne vedem in ...Cismigiu''....blogul  se numeste  ,,Tatal meu Blaj ''. el este eroul principal , lui i-am inchinat aceste pagini........