sâmbătă, 5 aprilie 2014

la munca ....

    .
 luati sapele .....

 nu mai dati clik  pe net ,
 e un sfat,  evident.
 dati mai bine o ..sapa ...
 s -aveti la iarna- o ceapa.
 de ce nu si un cartof ,
 sa nu cereti la ...grof.....s. a. m .d.....ideea conteaza ....


  ...a venit deja primavara... vine vara ..... gata cu statul in casa la calculator,  e vremea arpagicului a rasadurilor de tot felul , a muncii in gradina,  la camp ...nu stiu,  nu ma pricep , ca sunt  citadin,  asta sunt, nu e un atu , nu e fala.... n-am nici ce sa sap , poate pe vreunul,  dar nu -i stilul meu ...   cum stim nemurirea s-a nascut la tara... in acest caz , as fi preferat sa fiu taran ... multi  fug de acest termen ...il considera injositor, uitand ca taran, e de fapt , un titlu de... noblete ... mai o ceapa, mai un castravete,  mai un cartof .....de! papa ....e mai importanta decat balivernele scrise de unul si de altul prin bloguri , pe facebook, ce nu tin de foame ....asa ca in locul unui clik dat , mai bine dam o sapa zdravana ...si camara e asigurata .. sa ne bucuram , e inca pace.... la treaba,  frati romani  !....ascutiti sapele si ...pe campii....sa facem din Romania,  o gradina ....hai c-am  luat-o si eu  pe campii , razna de fapt  ....  si- am inceput sa aberez .....