miercuri, 6 noiembrie 2013

ultra scurte

Comunistii

Au venit
Au distrus
Au ramas.!..


Politica

Parole,parole
Spun alesii...
Totul se reduce la vorba.
Cand oare promisiunile  lor,
Se vor transforma
In paine!

Esec


Cand te loveste o nenorocire
Cand totul se tulbura
Cand nimic nu mai e cum a fost
Se cheama ca am suferit un esec.
Ce usor gasesc oamenii slabi,


Explicatii


Cei ce judeca

N- am o impresie buna
Despre cei ce- i judeca pe altii !
Oamenii pot judeca oameni?
Eu cred altceva.
Ca numai Domnul judeca !.
Oamenii , doar isi dau cu parerea...


Sfarsit

Ai mancat, ai baut, te- ai distrat
Ai iubit, poate prea mult
Dar n- ai platit
De ce n- ai platit atunci?
Ar fi fost mult mai bine .
Acum esti nevoit...
Sa ....dai totul !



Teama


 Nu mie teama
 ca- am sa mor.
-Nu, nu ....
 Mi- e teama doar,
 c- am sa traiesc
 cu moartea- n suflet!

Adevarul

Este si un ziar.
Dar n- a convins.
-Am ajuns la adevar.
-Va spun eu adevarul.
-Asta este adevarul.
Toti cred c- au ajuns la el .
Ce naivi!
A ajuns oare cineva, la soare?
..