vineri, 26 iulie 2013

salut !



ceva despre ...turnatori......

multi,
cei  slabi , n-au  rezistat ,
batuti  salbatic ,schingiuiti ,
au  fost  infranti si au cedat.
nu   trebuiesc ...invinuiti  ...

dar
cei ce- au facut rau, deliberat,
cei ce au ales, sa  ,,chinuiasca'',
ce  au  turnat ,  au  torturat,
normal si drept,  e sa plateasca .....

e prea tarziu ....c' est plus tarde ... cu alta ...ocazie ......d ' autres fois peut etre ....




  Va salut ....
       
           Am sa povestesc poate, in viitor, ceva din Dosarul de Urmarit al Tatalui meu Blaj , ca a fost ,,talonat la greu'' de Securitate ..... a avut Dosar Personal de Urmarit  ... ca sa se intelega , cata  ,,atentie'' dadea Securitatea unui brutar, unui patiser dar si.... cetatean  yugoslav..... sic  
           Asa cum spuneam undeva,  imi permit sa scriu ce vreau si cand vreau, ca am fost  corecti ..... Am muncit , avere multa nu am facut, dar suntem mandrii, ca nu am  fost delatori ca multi altii, ca nu am colaborat cu Securitatea , nici Blaj , nici eu Misu .... Pot  demonstra  usor ....Ne- am castigat prin munca si inteligenta , si libertatea , si traiul zilnic....
         Aceasta tema,  am sa o,, exploatez'' in viitor , pentru a cetifica ce- am spus, scris,  in repetate randuri,  obsesiv, de Tatal meu  Blaj ....si anume ca a fost un om deosebit, , inteligent, curat......  Vreau acest lucru pentru a se  intelege,  cum spuneam in scrierile mele minore, ca se poate traii drept,  fara delatiuni , si mai ales, atentie!  vreau  sa  arat  multor neinitiati , ca Blaj  s- a descurcat , ca a deschis micile sale afaceri  in perioada stalinista , comunista - ca au fost mai multe, nu doar ,,gogoseria'' de care stiu  ,,actualii'' -  prin forte proprii,  prin inteligenta si diplomatie ....
         Vreau   sa arat, ca  el  nu a ,,functionat''   facand compromisuri,cum fals poate- si ,,imaginau'' unii ,  ci din contra,  a trebuit sa duca o lupta titanica pentru existenta,  pentu a -si creste frumos cei 6 copii, fiind ceas de ceas,  zi de zi , in pericol , urmarit de Securitate prin intermediul nenorocitilor de delatori, informatori ,  binenteles de cei din jurul lui ,de prieteni , cunostinte  ......... poate,  o sa vedeti , afla , cate ceva,   in curand ,  sa  ,,realizati'' ca nu,,aberez''....