vineri, 13 iunie 2014

Mc Donald s- ul...copilariei .....

       
     o dubla satisfactie  ....


      .... intamplator ,  am gasit in pagina de facebook a unui domn ,Sandu Chitu ,  postata  casa noastra  , gogoseria Blaj ...,, celebrul'' reper  mizilean .....domnul Catalin Avramescu , un stralucit tanar  intelectual  nascut in Mizil ,  a spus despre gogoseria Blaj , ceva , ce mi -a umplut sufletul de bucurie  : ,, A fost  o adevarata Institutie a locului ''.......domnul Sandu Chitu ,  la randul domniei sale, a enuntat  ceva minunat, duios ,  referitor la gogoseria  Blaj   :   a fost   ,, Mc Donald's-ul copilariei noastre''   superb  spus ,  inspirata formulare  ...   am aflat ulterior,  ca dumnealui , este fiul invatatorilor Chitu , al doamnei Chitu , invatatoarea mea,  cea care mi- a pus prima data creionul in mana ... am trait afland acest lucru , o dubla satisfactie .....m- a  bucurat  enuntul  dumnealui,  dar si  faptul , ca  vine din partea.... fiului invatatoarei mele .... cine pe lumea asta  nu -si  iubeste mama.... si  primul dascal ,  invatator ?! ...
 
     .....m --as bucura,  daca mult mai multi mizileni,  ar intelege , ceea ce au inteles de mult timp , domnul Catalin Avramescu  sau domnul Sandu Chitu.....!!

 misu blaj ivanovici bucuresti iunie 2014